Известие

Collapse
No announcement yet.

Малко проблеми след смяна на двигател.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Какво дава на 4-ти? Missfire?
    Буквален превод от Гръцки на Български
    1.Проблем със запалването
    2.Неработещ 4 цилиндър
    За жалост незаписах номера на грешките
    Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
    Citroen C2 1,6 Sensodrive

    Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
    Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
    Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

    ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

    Comment


    • #47
      P0300
      P0304

      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
        P0300
        P0304

        Ми незнам,ма се чудя от какво е?И как се лекува?
        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
        Citroen C2 1,6 Sensodrive

        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

        Comment


        • #49
          Причини много.

          Ето няколко:
          1. Бобина
          2. Свещ
          3. Кабел
          4. Компресия
          5. Инжектор
          6. Клапан
          7. Лошо гориво
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от vodafon Покажи съобщение
            Колега ти сам си отговаряш в момента и по долу- студена не тресе ,няма чек,бачка Ок и държи водата.
            Загрява и почва да губи вода,грешка на запалването 4-ти цилиндър,и сичко друго - имаш проблем с водата и огъня някъде около 4-ти цилиндър.
            Дет са вика малко ама от сърце (влиза водица и не може да палне )
            Ако не ти идва скъпо прави я в Гърция - поне са качественни сервизи
            Колега и аз така някак си го обяснявам за себе си,ама несъм компетентен та пиптам,от друга страна ако е така няма ли да има следа от влага по свещите на 4 цилиндър?Свещите и гнездата на 4 цилинър са перфектно чисти и сухи.
            За ,,качествените гръцки сервизи" неискам и да чуя,писал съм го няколко пъти,за една година 7 пъти зацепване на ангренаж,1 път удрях клапани и един път клапани бутала и каквото още се сетиш по двигатела.
            Всичко иначе с фактура и 23% ддс,оригинални части,45 евро на час работа,оторизиран сервиз на официален представител на Алфа за Гърция,иначе частите ги дават с около 20% по-скъпо от 1001 магазина тук и за гаранцията се катанчат като магаре на мост,особенно когато е нещо по-сериозно,и както работят уж само с оригинални нови части почват да ти пускат разни оферти за части втора ръка и без фактура за частите разбирасе,а нали се сещаш какво става ако стане проблем пак в този случай-ОПРАВЯШ СЕ САМ.
            Имам заведено дело към ,,качествен гръцки сервиз" и препоръчвам на всички колеги ако не е крайно наложително да нестъпват поне в сервизите на представителствата на Алфа Ромео.
            Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
            Citroen C2 1,6 Sensodrive

            Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
            Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
            Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

            ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

            Comment


            • #51
              Т`ва с "карането полека" по някога става, ама не винаги щото в един момент някой цилиндър се пълни с водичка до горе и.... или пък смесва водата и маслото и
              Тоя мАтор не беше ли писал някъде, че е "гаранционен"
              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                Т`ва с "карането полека" по някога става, ама не винаги щото в един момент някой цилиндър се пълни с водичка до горе и.... или пък смесва водата и маслото и
                Тоя мАтор не беше ли писал някъде, че е "гаранционен"
                Не колега няма гаранция мотора стария беше обслужен с гаранция,тоя го взех го от частно лице на юнашко доверие,иначе момчето го знам,даже е навит да ми върне част от парите.
                Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                Citroen C2 1,6 Sensodrive

                Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                Comment


                • #53
                  Мерни съпротивлението на ижекторите, и на кабелаците към тях......и по мое мнение дали оборотите се менят поради неработещ цилиндър на ТС-а е добре да се прави като се вади буксата на ижектора, а не на бубината.....все пак има две свещи.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                    Не колега няма гаранция мотора стария беше обслужен с гаранция,тоя го взех го от частно лице на юнашко доверие,иначе момчето го знам,даже е навит да ми върне част от парите.
                    Според мен момчета не е виновно. Все пак двигателя ти е заработил (по твоите думи) перфектно и то в продължение на 20 дни - колкото да издуха "изсъхналата" гарнитура.И аз направих веднъж същата грешка - купих мотор, който не се знаеше от кога седи "сух" и `щот бързах (буса трябваше да се движи) и по него нямаше капка масло избила - смяна на семеринги, водна помпа, ремък и ролки от стария щото бяха чисто нови и набързо го метнах в коша. Мотора замърка като котарак и след 2-3 х. км една сутрин паля - бял дим - пипам маркучите - кокал. Аз го знаех и майстора, който ми е приятел ми го каза, ама нямах избор тогава. А твоите майсторчЕта е трябвало да ти го кажат пък ти да си решаваш как да постъпиш.
                    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                      Според мен момчета не е виновно. Все пак двигателя ти е заработил (по твоите думи) перфектно и то в продължение на 20 дни - колкото да издуха "изсъхналата" гарнитура.И аз направих веднъж същата грешка - купих мотор, който не се знаеше от кога седи "сух" и `щот бързах (буса трябваше да се движи) и по него нямаше капка масло избила - смяна на семеринги, водна помпа, ремък и ролки от стария щото бяха чисто нови и набързо го метнах в коша. Мотора замърка като котарак и след 2-3 х. км една сутрин паля - бял дим - пипам маркучите - кокал. Аз го знаех и майстора, който ми е приятел ми го каза, ама нямах избор тогава. А твоите майсторчЕта е трябвало да ти го кажат пък ти да си решаваш как да постъпиш.
                      Подкрепям това мнение аз имам 3 такива случая
                      AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                      http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                      Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                      BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                      Comment


                      • #56
                        Грешката за гарнитурата си е моя,човека в сервиза ми каза че е добре да я сменим,щото както казах колата донор не е карана 7-8 месеца,ама аз зор да приключвам колкото се може по-бързо.Но 20 ден си работеше наистина перфектно,даже по-добре от стария мотор.
                        Ще пробвам и с буксите на инжекторите,и дано намеря време от понеделник да ида за 2-3 дена до Благоевград да сменя гарнитурата и дано е само тя,че до Великден име бая време,данеземе да умре пак та да трябва отново да я възкресяваме.
                        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                        Citroen C2 1,6 Sensodrive

                        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                        Comment


                        • #57
                          Рано,рано сутрин,пия кафе и тругвам да я лекувам моята красотница.Стискайте палци да издекса без проблмно до сервиза и да е малко злото,да се размина само с гарнитурата.
                          За жалост в магазина от който пазарувам части тук нямаха налична гарнитура за главата,от България каква да търся,кои марки са читави?
                          Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                          Citroen C2 1,6 Sensodrive

                          Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                          Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                          Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                          ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                          Comment


                          • #58
                            Viktor Reinz си вземи колега да ти е мирна главата. И щом ще сваляш главата смени и гумичките на клапаните и проверка на самите клапани дали затварят плътно. Ако се наложи ги пасвай. И шлайф на главата задължително! Не се поддавай на майсторски думи от сорта на (щом не е прегрявана няма нужда от шлайф). Ще ти кажа от личен опит. Слагаш шлайфана глава, стягаш, караш 1000 км, вадиш я и при проверката е мръднала 0.05 някъде, че има случай и с 0.10. Гарнитурата уплътнява на 100% до 0.03 е препоръчителното отклонение, като се допуска до 0.06. Има ли повече отклонение е рисковано скоро пак да сваляш глава. Със сигурност ще имаш и язвички от антифриза така, че шлайфаш докато излезнат язвите или ако няма шлайфаш само за да я изчистиш от остатъци и подравниш. До сега не съм имал глава която не е махана никога и да е минала шлайф с по-малко от 0.20
                            Last edited by oem; d.m.y г., 09:29.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #59
                              Послушай ОЕМ и няма да сбъркаш, да не забравят да ти "преслушат" ролките и водната помпа щот така и така ремъка ще е на черешата
                              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                              Comment


                              • #60
                                Главата е свалена и шлайфана,клапаните са напаснати,единственият проблем е гарнитурата,за жалост в Благоевград няма Viktor Reinz за Алфа 156 и за Алфа въобще,има някакви PAYEN,що за сорт са?Вършат ли работа?
                                Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                                Citroen C2 1,6 Sensodrive

                                Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                                Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                                Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                                ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                                Comment

                                Working...
                                X